Το 2016 λογοτεχνικά

Το 2016 υπήρξε μια πλούσια λογοτεχνικά χρονιά, τόσο από την άποψη των βιβλίων που κατάφερα να διαβάσω, όσο και όλων των νέων που απέκτησα – να ‘ναι καλά τα διάφορα παζάρια, αλλά και τα δώρα και ξεσκαρταρίσματα φίλων!

Ιδού ο θησαυρός μου για τη χρονιά που μας πέρασε:

Books 2016.jpg

Ιστορίες που κυλούσαν σα νεράκι,
ιστορίες τρομακτικές κι ιστορίες κουραστικές,
απ’ όλες είχε ο μπαχτσές.

Τώρα όλα τα βιβλία που διαβάστηκαν μέσα στο 2016 έχουν καταχωρηθεί στην αντίστοιχη σελίδα, ενώ ήδη ξεκίνηση και η καταγραφή της αναγνωστικής χρονιάς 2017.

Επίσης, πρέπει να πω πως ακόμα κι αν δεν κατάφερα να διαβάσω 50 βιβλία όπως είχε θέσει στόχο στο Books’ List 2016, είμαι πολύ ευχαριστημένη με την περσινή παραγωγή των 28 βιβλίων, καθώς είναι το προσωπικό μου high score (μαζί με την αναγνωστική χρονιά 2014) από το 2011 που ξεκίνησα την καταγραφή.

Με την ευκαιρία, θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους μια αναζωογονητική και δημιουργική χρονιά, με υγεία, πολλές ευτυχισμένες στιγμές, επιτυχίες και επιτεύξεις στόχων!

Υ.Γ.: Για τους παραπάνω στόχους θα υπάρξει μέσα στις επόμενες ημέρες μεγαλύτερη ανάλυση.

4 thoughts on “Το 2016 λογοτεχνικά

  1. Άντε και φέτος 50 καλή μου φίλη.
    Έχουμε και στο sff ένα τέτοιο συναγωνισμό ανάγνωσης βιβλίων.

    Από τα βιβλία σου αναγνώρισα το Χάρι Πότερ και το Καταραμένο Παιδί που δε με ενθουσίασε και το Iνφέρνο που το διαβάζω τώρα.

    • Ευχαριστώ πολύ, καλέ μου φίλε!
      Ναι, το γνωρίζω. Από εκεί άλλωστε ξεκίνησε η καταγραφή των βιβλίων κάθε χρονιάς!

      Εμένα μου άρεσε το τελευταίο Χάρι Πότερ. Σίγουρα θα ήθελα κάποιες παραπάνω λεπτομέρειες, αλλά για θεατρικό ήταν καλό μέγεθος. Άσε που για μένα οποιαδήποτε επιπλέον ιστορία πάνω στον κόσμο του Χάρι Πότερ είναι ευπρόσδεκτη! Το Ινφέρνο πώς σου φαίνεται;

  2. Το Ινφέρνο είναι καλό, πολύ καλύτερο από τα πρόσφατα, έργα του Μπράουν χώρια που εξελλίσεται σε μια από τις πιο αγαπημένες μου πόλεις, τη Φλωρεντία.

  3. Pingback: Resolutions | Lady Nina's Diaries

Leave a Reply

